torstai 23. toukokuuta 2013

Pingviini - Kuningatar

Torstai 23.5.2013

33. On pitänyt niin kiirettä, ettei ole ehtinyt jäätelöitä syödä, surkeaa toimintaa. Pakkaseen oli edellisestä ostosreissusta jäänyt Pingviini Kuningatar-tuutti. Mun yks suosikeista, vadelman ja mustikan yhdistelmä toimii aina, plus ennen vanhaan tämä oli ainoa tuutti, jossa ei ole suklaakuorrutteista vohvelia. Tässä on vähälaktoosista vaniljakermajäätelöä, vadelma-mustikkakastiketta ja vohveli. VOHVELI! Ilman suklaakuorrutetta. Loistavaa. Kaikki vanha ja hyvä ei siis ole muuttunut uudeksi huonoksi. Suklaahan on siis parasta, mutta ei vohvelissa. Tykkään et on pehmeä löllö vohveli, siis tuutissa. Muuten pitää olla rapea. Vohveli-asia on vaikea ja sekava juttu, mutta trust me, mä olen asiantuntija, ja siten oikeassa.

Kuvasta saattaa näkyä, että jäätelön paperi on huurteessa, mulla on vähän surkea pakkanen. Mutta onneksi jäätelö ei ollut pilalla. Mukava pieni tuutti. Yllättävän mauton. Muistoissani tää oli se, minkä mä aina valitsin, mut saatan olla väärässä. Pehmeähkö vohveli oli ihana. Annoin Juhlatuutille näköjään 9-.. Tää on nyt paha.. Oon saattanut antaa liian hyviä pisteitä kaikille, mutta yleisesti ottaen: jäätelö nyt vaan on hyvää. En ole juuri etukäteen vertaillut pisteitä, vaan annan spontaanisti. Mut nyt oli pakko. Tää saa kanssa 9-. Vähän huonompi ku minttupuffet, mut... toisaalta ihanan raikas. paha paha. no 9- se on.


PS. Huomatkaa, että tänään tulee True Blood taas!! Do not miss the episodes!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti