sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Ingman - Jättis Kaktus :)

Sunnuntai 19.5.2013

31! Oon possutellut aika lyhyessa ajassa yli 30 jäätelöä. Asiaa! Olin niin innoissani (Joo, aikaisemmin olin masentunut, nyt innoissani, tuuliviiri, olkaa hiljaa) kun kesä tuli ja pesiskausi alkoi, että mulla ei ollut ruokaa kotona, mutta pakkasessa oli jäätelöä. Valitsin niistä kohujäätelön, jota söin jo kerran tällä viikolla. Mutta pelkäsin että se loppuu (tai siis vaihtaa nimeä), niin ostin niitä varastoon...

Eihän mulla oo siitä mitään uutta sanottavaa, PAITSI, heh, siis ootteko katsoneet noita kuvauksia: Tässä siis on päärynänmakuista kermajäätelöä, suolaista toffeekastiketta, kaktuksen maksuista kuorrutetta (?!?) ja suklaanmakuisella kuorruttella SPRAYATTU vohveli.

Mistä mä edes aloittaisin. Kaktuksen makuinen? hmm... no se kuorrute on hyvää, kuten aiemmassa postauksessa kirjoitin, mutta en sitten tiedä maistuuko kaktukselle.. Ja siis sprayattu vohveli? Jotenkin ällöttää. Toisaalta jäin miettimään miten siisti käsityöammatti se olis. Joku jamppa olis sellainen tankkireppu selässä ja suojavarusteet päällä ja suihkuttelisi vohvelit käsin. Vähän niinku joku myrkyttäjä... Sit jäätelömuijat täyttäis ne tuutit ja pakkais. Well, tajuan, että mun vähäiset lukijat häipyy joten lopetan tän postauksen tähän. Ei kuvaa, se tuli jo. Arvosana 9,5 edelleen.

Hyvä päivä, ei oikeaa ruokaa, vain jäätelöä. Kesä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti