tiistai 18. kesäkuuta 2013

Ville Vallaton - Metsämansikka

Lauantai 15.6.2013

58. Suokista tupareihin.. Ja Vihdoin! Lapsiperheen luokse. Aavistelin, että pakkasesta löytyisi Ville Vallattomia, mutta en kehdannut kysyä. Jälkiruoka oli jo syöty ja olin hieman odottavainen milloin lapset kutsutaan hakemaan Ville Vallattomat. Ja en joutunut pettymään. Illan isäntä huhuili lapset keittiöön ja silloin sain suuni auki... "Hei... mulle kanssa.." Ja pääsin keittiöön. Uu mama mulle avattiin pakkanen ja siellä oli jos jonkinlaista puikkoa. Olisin tietysti halunnut ottaa joka makua, mutta nappasin punaisen. Metsämansikka. Aika kiva. Pieniähän noi on, mut ei nyt puututa siihen. Jotenkin Ville Vallattomat viehättää mua, vaikka originaalit (vanilja ja päärynä) on niitä parhaita..kai..

HEI näin just mainoksen, että Siwoissa on jäätelöpassi. MIKSI mulle ei ole kerrottu tuosta. Oon ostanut usean tuutin lähi-Siwasta. Pakko hakea passi. Jäi epäselväksi mitä siitä hyötyy, kun en nähnyt koko mainosta, mutta pakko silti hakea.

Mut takaisin Ville Vallattomaan... Metsämansikka saa arvosanan... 8+. Hyvä peruspuikko lapsille. Ja mulle.

 

1 kommentti: