torstai 13. kesäkuuta 2013

Pingviini - Hot&Sour Mix

Keskiviikko 12.6.2013

54. Helsinki-päivä. Juhlapäivä! Sain ensimmäisen kommentin blogiin. Toiveen. Olin ihan haltioissani ja käytin uimisen jälkeen 7,5minuuttia jäätelöaltaalla päivän jäätelön valitsemiseen. Tuntuu, että oon syönyt jo kaikkia. Paitsi niitä perhepakkauksia... Tarttee taas kutsuttaa itteni jollekin kylään ;)

Mut siis.. Päivän jäde ei ole kesän uutuus, mut mulle oli. Hot&Sour Mix-tuutti. Tulista lakritsinmakuista ja sitruunanmakuista kermajäätelöä, kirpeää sitruunakastiketta ja lakritsinpaloja sekä vohvelia suklaanmakuisella kuorrutteella. Todella erikoinen yhdistelmä, mut itse tykkäsin kovasti. Vain lopussa ollut kastike sai vähän nenän kipristelmään. Kirpakka. Tässä oli punaista kastiketta ja jotenkin en saanut makua siitä mitä se oli. Tuutin päällä olevat pallurat näytti kovilta rakeilta, mut ne oli ihan löllöä kastiketta. Hyviä kumminkin. Luulin vain eka, että olisin saanut pureskeltavaa. Mut siis suosittelen tätä, jännittävä maku. 9+

Ja sit niitä kuvia, huom, kännykameralla otettuja, ja koska oon niin malttamaton sen syömisen kanssa, niin kuvien taso ei ole tärkeää mulle. Mut yritin miellyttää mun lukijapalautetta :D
 



2 kommenttia:

  1. Söin tollasen sillon niihin aikoihin kun se ilmesty kauppoihin, mutta en oikein tykännyt. Jotenkin mun mieleen liikaa makuja samassa tuutissa. Pitäis ehkä koittaa uusiks :) Ootko muuten ISO tuutteja maistellut? :)

    VastaaPoista
  2. Siinä oli tosiaan montaa makua, mut olin jotenkin positiivisesti yllättynyt makujen määrästä. Jos on syönyt jotain perusjäätelöä niin sitä välillä kaipaa makuja :)

    Mut se soossi tossa lopussa oli vähän liikaa.

    ISO-tuutteja oon maistellut, mut en nyt kesänä. Ne on tulossa. Mut yritän aina valita mieluummin sen puikkojäden, ku ne vohvelit... MIKSI aina suklaakuorrutteinen. En tiedä miksen tykkää vaikka muuten voisin elää suklaalla. Mut mä olen asiantuntija tässä, niin mun sana on laki ;)

    VastaaPoista