keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Ingman - Daim päärynä

Keskiviikko 3.7.2013

72. Läheisen huoltoaseman jäätelövalikoima on aika suppea, mutta altaasta löytyi muutama jäätelö, jota en ole maistanut vielä. Olen jo aiemmin  kertonut inhoavani päärynäjäätelöä, mutta sittemmin olen alkanut peruumaan sanojani. Ajattelin että ostan nyt vielä yhden päärynäjäätelön, ja sitten annan tuomion. Nappasin siis Daim-tuutin, jossa päärynäjäätelöä. Ja heti ensi puraisulla naamalleni levisi virne. Ei pelkästään siksi, että tuutti oli hyvää, vaan myös siksi, että suklaa kuorrute levisi päälleni. Onneksi olin quick as a cat ja nappasin suklaakuorrutteen nopeasti lennosta ja sujautin suuhuni. Vaatteet pelastettu (or so I thought...)!

Tosi raikas, miten voikaan päärynäjäätelö olla hyvää??? Sopii niin hyvin suklaan kanssa. Ja ne daim-palleroiset olivat ihania. Riittävän isokin vielä. Loppupäässä hieman liikaa suklaata kuorrutteessa, joten sitä ei suvaita. Mut 9.


PS. Niin tosiaan syötyäni tämän olin töissä, kävelin kotiin, menin kaupoille ja vasta viimeisessä kaupassa sovituskopissa huomasin, että mun rinnanpielessähän on iiiiisosti suklaata levinneenä.. Jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti